هتل های 4 ستاره ترکیه
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت
 

هتل 4 ستاره تایتانیک سیتی تکسیم ترکیه استانبول 

تور ترکیه هتل 4 ستاره تایتانیک سیتی تکسیم استانبول

هتل 4 ستاره تایتانیک سیتی تکسیم تور ترکیه استانبول در مرکز شهر زیبا و توریستی استانبول و نزدیک منطقه تقسیم که یک منطقه شلوغ و پر جنب و جوش است واقع شده است. یکی از مناطق تفریحی استانبول همین منطقه تقسیم است که مغازه ها و فروشگاه ها و رستوران های بسیاری دارد و مورد توجه مسافران و گردشگران تور ترکیه است , به همین دلیل هتل تایتانیک سیتی تکسیم ترکیه استانبول بیشتر مورد توجه مسافران تجاری بوده است. این هتل متشکل از 138 اتاق استاندارد و اتاق هایی ویژه معلولین و سیگاری ها ویزه میهمانان تور ترکیه و... می باشد. از امکانات هتل تایتانیک سیتی تکسیم ترکیه استانبول می توان به رستوران آلارد , استخر , سونا , جکوزی , حمام بخار , سالن بدنسازی , ماساژ و همچنین از امکانات اتاق های این هتل می توان به سرویس سرمایش و گرمایشی آن , سرویس اتاق ویژه میهمانان تور ترکیه , حوله ساحلی , وان , دوش , سشوار و بالکن و اینترنت و... اشاره کرد. مسافران تور ترکیه می توانند با اقامت در هتل تایتانیک سیتی تکسیم ترکیه استانبول از امکانات آن بهرمند شوند.


 

هتل 4 ستاره گرین پارک تکسیم ترکیه استانبول

تور ترکیه هتل 4 ستاره گرین پارک تکسیم استانبول

هتل 4 ستاره گرین پارک تکسیم تور ترکیه استانبول در مرکز میدان تقسیم واقع شده است و فاصله آن تا مترو فقط 3 دقیقه می باشد. این هتل متشکل از 81 اتاق و 6 سوئیت می باشد. اتاق های هتل گرین پارک تکسیم تور ترکیه استانبول دارای سیستم حرارتی و برودتی مناسب , حمام و سرویس حمام , میز کار , تلویزیون , تلفن و... می باشند. از امکانات این هتل می توان به استخر سر پوشیده , سونا , جکوزی , حمام ترکی , سالن ورزشی ویژه میهمانان تور ترکیه , رستورانی با غذاهای بین المللی و ترکیه ای و... اشاره کرد. مسافران تور ترکیه  با اقامت در هتل گرین پارک تکسیم  ترکیه استانبول می توانند لحظات خوش و به یاد ماندنی را تجربه کنند.


 

هتل 4 ستاره میم ترکیه استانبول

تور ترکیه تل میم استانبول

هتل 4 ستاره میم تور ترکیه استانبول هتل مدرنی است که جدیدا بازسازی شده و در منطقه نیشان تاشی شهر استانبول واقع شده است و به قصر دولماباهچه و میدان تقسیم بسیار نزدیک است. اتاق های این هتل دارای سرویس دهی بسیار ماهرانه و مهمان نوازی خوبی برای میهمانان تور ترکیه می باشد و این امر باعث بیشتر شدن آسایش شما مسافران عزیز می شود. ایستگاه های متفاوتی در اطراف هتل میم تور ترکیه استانبول وجود دارد که باعث می شود گردشگران راحت تر به نقاط دیگر شهر بروند. از امکانات این هتل 4 ستاره می توان به رستوران گائودی آن اشاره کرد که دارای منوی غذاهای بین المللی و سنتی ترکیه ای ویژه میهمانان تور ترکیه می باشد.علاوه بر این انواع سالادهای سالم و تازه و لذیذ در رستوران هتل میم استانبول سرو می شود.در لابی این هتل کافه ای به نام کافه بارکا وجود دارد که بصورت 24 ساعته از مسافران تور ترکیه خود با انواع دسرها و نوشیدنی های خوش مزه پذیرایی می کند. با تور ترکیه استانبول و اقامت در این هتل 4 ستاره لحظات خوشی را سپری کنید و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنید.
مطالب مرتبط:





:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه , هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : maryam
ت : دو شنبه 20 مهر 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی